Strona z ograniczeniem wiekowym

Strona zawiera materiały reklamowe dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich.

W serwisie znajdują się materiały reklamowe dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Zaplanuj wizytę
Logotyp, obrazy i kolorystyka

Autorem logotypu Muzeum Polskiej Wódki jest jeden z najwybitniejszych polskich grafików, dyrektor kreatywny firmy KreacjaPro – Andrzej Pągowski. Należy on do grona przedstawicieli znanej i cenionej na całym świecie Polskiej Szkoły Plakatu. Inspiracje były genialne w swojej prostocie – logotyp zawiera zarówno litery M oraz W, jak i odniesienie do kształtu kieliszka. Kolor logotypu również nie jest przypadkowy – jasny błękit przywodzi skojarzenia z dobrym nastrojem i relaksem przeżywanym w miłym towarzystwie.

Zwiedzając ekspozycję Muzeum już wkrótce przekonacie się, że żaden szczegół nie jest dziełem przypadku. Tymczasem przeczytajcie, skąd osoby zaangażowane w tworzenie Muzeum czerpały inspiracje do zaprojektowania jego strony wizualnej.

Posłuchajcie opowieści Andrzeja Pągowskiego o procesie twórczym tego najważniejszego elementu identyfikacji wizualnej Muzeum:

Aby nadać wszystkim treściom wyjątkowego i bardzo polskiego charakteru, w identyfikacji wizualnej Muzeum nawiązano m.in. do stylistyki Polskiej Szkoły Plakatu. Faktura tła wykorzystywana we wszystkich materiałach drukowanych oraz na stronie www przypomina papier czerpany, wykorzystywany do tworzenia obrazów i plakatów właśnie z tej szkoły. We wszystkie kreacje wpisana jest też przemyślana kolorystyka, na którą składają się cztery barwy – podstawowemu błękitowi towarzyszy czerwień, żółć i granat. Tak zaprojektowana wizualna strona Muzeum ma z założenia wywierać na oglądającym wrażenie o bliskim, przyjaznym charakterze tej wyjątkowej instytucji.

Bądź na bieżąco ze wszystkim co dotyczy Polskiej Wódki. Dołącz do fanów Muzeum Polskiej Wódki na Facebooku. oraz obserwuj profil na Instagramie.